Oğlum 2 ay 11 günlük oldu hep huysuz ama bugün ilk d fa böle oldu öğleden sonra 4 de uyanmisti emdi sonra hiç uyumadi ve 4 den şuan 22:30 a kdr aralıksız ağladı az bişey susuyo sonra aglamaya baslio.meme verince dahada çok aglio karni agrio sanirim bacaklarini kendime cekip duruyo o yüzden agrisini alsin die 1 ölçek parol verdik onuda kustu cikardi geri 4 den beri hic emmedi şuan yeni uyudu ama emmeden uyudu sizce neden böle yapio