Happyhan wee baby damaklı emziğini öneririm düz renk olanları benim gögüsüme en yakını oydu daha doğrusu oğluma 2 ceşit almıstım yarı damaklı olanı almadı oturmadığı için ağzına bi deneyin derim bence emzik için fiyatın çok olması anne memesine benziyor diye almak çok mantıksız çünkü bebek bu 40 tl olanı almaz 10 tl olanı alır yani