Anneler kızım 2 ay 11 günlük bazı günler çok güzel uyurken bazı günler uykuya direniyor anlamıyorum neden ya 🤦🏻♀️ 2 gün önce gündüz uyku aralıklarına dikkat ederek gayet düzenli uyudu ama 2 gündür nasıl direniyor 🤦🏻♀️ Bugün resmen hiç uyumadı gibi yarım saat olmadan uyanıyor sabah 6da kalktı zaten şimdi de 6dan beri uğraşıyorum uyusun diye yok 😢 gözünden uyku akıyor ama 🤷🏻♀️
Neden böyle oluyor ya çok üzülüyorum resmen
sizler ne durumdasınız? Nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi? Hangi yöntemleri kullanıyorsunuz?