Hanımlar merhaba 3 yaşında oğlum var dün gece ateşlendi doktor boğaz enfeksiyonu için antibiyotik ilaç verdi ateş düşürücüler falan ama oğlum inatla içip arkasından kusuyor anlatıyoruz ama dinlemiyor bizi ağlıyor sürekli ve ateşi düşmüyor paranox s ateş düşürücü fitil verdim en son çarem olarak hastaneye tekrar gittik ama doktor hiç bişey yapamam daha fazla ilaçlarını içicek diyor bi önerisi olan var mı nasıl içirebilirim perişan olduk ikimizde