Merhabaaalarrr cok mutluyum sizinlede paylaşmak ıstedım ☺️☺️ Normalde kızım kolık bır bebektı ılk 6 ay evın ıcınde cıngene salıncağında uyudu bırtek ve anne karnı sesıde eslık ettı buna 6 ay sonra bakıcı geldı ayakta sallamaya alıstırdı işe gittiğim için rahat etsınde nasıl uyursa uyusun modundaydım ama aksamları uyuturken ben cok zorlanıyordum. Tayınımızden dolayı farklı bır ıle geldık ve burda tek basıma cok zorlandım ucretsız ızıne ayrıldım kendım bakıcagım ıcın belkı 1-1,5 saat ayakta sallıyoruz ve durdugumuz az yada yatagına koyduğumuz an uyanıyordu . Artık delırıcek gıbıydım son 3 gundur ayakta sallamayı bıraktım gunde 1 uyku yapıyoruz bırde gece uykusu var normalde cok sınırlı ve sabırsız ınsanımdır ama bu sefer basarıcagıma ınandım ve ılk gun yatagına koydum yanına uzandım tam tamına 45 dk sürdü agladı oturdu benle oynadı ee ee felan dedı sallamamı ıstedı ama hıc tavız vermedım gozumu kapattım uyuyormus gıbı yaptım agladıgında sakınlestırdım optum felan uykuya daldı . Akşamında ıse yatagına koydum kendı kendıne uyudu aglamadı bıle . 2. Gun gunduz uykusunda yıne yanına uzandım tam 35 dk surdu fakat bu sefer fazla aglamadı . Gecede aynı sekılde yatagına bırakıp gıttım aglamadı hıc . Bugün ise yanına yattım 10 dk sonra hıc aglamadan kendı kendıne uyudu . Aksamda aynı sekılde yatagına koydum uyudu . Yani diycegım o ki hanımlar pes etmeyin sabredin 😇😇 sabrın sonu selamet darısı tüm isteyenlern basına ☺️ Bu arada tam 15 ay 3 günlük kızım hıc bır destek almadan kendı kendıme basardım bunu🥰