Umut2019 biz uzun bi sure elimizde atla gezdik, şeş kaza evde kalsin kıyamet kopardı. Kaybederim diye korkuyodum 😀 sonra bi ortam değişikliği oldu orda unuttu atı falan oysa ki onsuz uyumazdi gece kalkar bakardi falan. Eve dönünce de hic aklina gelmedi. Sonra bi peluş ayi cikti basimiza 😀 onunlada iki üç ay oyalandi öyle sonra onu da unuttu. Geçiyor :)