Nazduruuu Bebeğime tek delikli aventin biberonunu kullanıyorum ama sıkılarak içiyor. 2 delikliye mi geçmeliyim. Denedim bu seferde yarısını dışarı çıkarıyor. Çok geliyor sanırım. Ne yapmalıyım