Nazduruuu Kızlar bi sorum daha olacak size 3 aylık olduk tek telikli biberon mu yoksa iki delikli biberonmu kullanmam gerekiyor sizce. Sanki tek delikli ona artık az gibi geliyor yoruluyor emerken ama iki deliklidede çok çıkıyor fazla kaçıyor boğazına
mom1236 Nazduruuu ben iğneyle küçük delmiştim bir deliğin yanına. Çünkü biberonların çok büyük oluyor deliği
Nazduruuu mom1236 evet yA iki delikli henüz erken demekki çünkü çok çekiyor ister istemez bu sefer de boğazına kaçıyo tıkanacakmış gibi içiyo
Nohutannesi Nazduruuu karbonatlı suyla gazlı bez. Öyle yumusak değil o beyaz kısmı kazır gibi biraz bastirarak silmelisiniz. Meme ucunuzuda silin ve hep yıkayın.
Nazduruuu Nohutannesi ağlıyor işte onu yaptırmıyor iki dudağına sıkıştırıyor parmağımı canı acıyo galiba
mom1236 Nazduruuu aynı durumu kızımda da yaşıyordum. O yüzden iğneyle delmiştim bir iki tane azıcık da ordan geliyordu. Yoksa çocuk 90 ml mamayı geç bitiriyordu
dontsleppyunhappy Nazduruuu mikostatin mi neydi öyle bir damla var canım. Onu ağzına damlat. Ben bide gazlı bezle sıkıyordum o ilaçla. Yani olduktan sonra karbonatlı su falan işe yaramıyor maalesef.
Nazduruuu dontsleppyunhappy hımm evet canım o damlayı aldık onu ağzına sıkıyorum ama fayda yok gibi çünkü çocuk yutuyor onu direk gazlı bez almadım ama :(
Nohutannesi Nazduruuu yani tabiki acıyor ama bunu yapmamaya devam ederseniz, bademciklere oradan ciğerlere ilerler. Ne yazık ki kendi kendine geçen bir şey değil ve sonuc daha kötü olabilir
Nazduruuu mom1236 evet yA bide benimki çok içiyor tabi şuan öyle bir durum yok ta :( resmen aç ama içemiyor. Benim ki 3 saate 120 cc içiyor yarım saat bekliyorum bitirmesini
dontsleppyunhappy Nazduruuu temiz bir tülbent ile silin canım varsa. Zaten bir haftaya ancak etki ediyor. Hemen geçmiyor maalesef. Emzik vs kullaniyorsaniz kaynatın. Çok geçmiş olsun. Birde ağzı da kokuyor böyle olunca çok üzülüyorum. Benim kızım 2 kere olmuştu. Bağışıklığı düştüğü zamanlarda olurmuş doktor öyle söyledi.
22092020eylul Nazduruuu valens pamukçuk damlası hemen sonuç veriyo ben kendi ağız yaralarıma bile kullanıyorum
kerem_imm mom1236 pamukçuğu temizledikçe kanama yapabiliyor malesef. Doktor böyle söylemişti bize. Oğlum 2 aylıkken kanadı temizleme sırasında. Ama sonra düzeldi çok şükür.
kerem_imm Nazduruuu hafif ve yüzeysel yaparsanız temizlenmez. Boşuna eziyet olur. Bastırın ki temizlensin. Canı acıyacak biraz ama yapın ki acısı dinsin, kolay beslensin.