Ablam suyu geldiği için 12 saat sonra sezeryan ile bebeği aldılar ama bebeğimiz ememiyor kendini kasıp duruyor şuan küvezde hastanede çok endişeliyiz topuk kanı alırken ve damar yolu açarken hiç ağlamamış. Ablamın hamileliği biraz üzüntülü geçti bebek erken doğdu onu hastanede bırakıp geldi çok üzgünüz dualarınızı eksik etmeyin. Çevrenizde bu tarz şeyler yaşayıp bebeği sağlıklı olan varmıdır bi umut olun lütfen 😔Allah razı olsun şimdiden.