Bazı endişelerim var. Sizlerde de böyle mi yada yaşadınız geçti mi . 29 günlük bebeğim var meme + mama gidiyoruz şuan da sütüm tek yetersiz sürekli aranıyor mama olmayınca ama işin tuhafı mama yiyip bi yarım saat durduktan sonra aranıyor meme veriyorum az bi çekip uyuyor sonra uyanıp devam ediyor falan bütün günümüz böyle. Bebeğimin memede uyuya kalması normal mi ? Geçici bir durum mu biz hep böyle mi olacağız acaba