Merhabalar arkadaşlar bir konuda tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var. Henüz tuvalet eğitimine başlamadık erken olduğunu düşünüyordum. Ama bebeğim kakası her yaptığında kaka diyor. Ara ara da çiş diyor bakıyorum çiş yapmış. Geçen de bezini açtım kızım çiş çiş dedim hemen çişini yaptı. Şuan 13 aylık sizce eğitime başlamalı mıyım? En azından denemeli miyim?
Bir de sentetik alerjisi var bez sürekli yara yapıyor.
Kurtulsak o da çok fazla rahatlayacak. Ne yapmalıyım sizce ?