416767
benim avantajım şuan iki çocuk olduğu için birlikte oynuyorlar. Küçüğü 1 yaşında, büyüğü ise 2,5 yaşında. Büyük oğlum ona rağmen çok sıkılıyor ve 1,5 ay önce kreşe başladı. Haftasonları evde olduğunda kreşi arıyor baya🤭 öyle kırma yıkma dağıtma gibi huyları yoktur ve benimki de henüz konuşmuyor, sadece 3-4 kelimesi var. Konuşma terapistine yazdırdım bakalım 1-2 aya başlayacak inşallah☺️