Melomel Selam anneler. Bebegim bazen sakince sonuna kadar emiyo ama bazen de emerken yarıda kesip ağlıyo. Memeyi çıkarıp telaşla ağzındayken tekrar arıyo sinirleniyo o arada kıpkırmızı oluyo hava yutuyo sebebi nedir sizce :(