Prensesss_annesiii Kızlar adetim 8 gün gecikti test yaptım çıktı şimdi kanamam oldu acilde kan verdim beta hcg 25 çıktı acaba gebelik yokmu
Caglarass Prensesss_annesiii Gebelik var belli ki ama kanama kimyasal gebeliğe işaret. Acile gitme imkanınız yok mu
minikbaykus Prensesss_annesiii kimyasal gebelik sanırım canım . 25 çok yüksek bir değer değil gibi. Sekiz günlük gecikmede 500 den yüksek olurdu diye tahmin ediyorum
Sedaates16 Prensesss_annesiii Muayene edilmeniz için sormuş sanırım arkadaş nöbetçi kadın doğum doktoruyla görüşebilirsiniz
Caglarass Prensesss_annesiii Ay çok pardon orayı kaçırmışım. Adet kanaması gibiyse kimyasaldır canım geçmiş olsun 😒
Alygkc Adet kanaması gibi mi pembe ya da kahverengi mi pembe ya da kahverengi ise yerleşmedir iki günde bir kan testi yaptırın değer iki katınq çıkması lazım