enisberkin_annesi ikizannesi2 Aslında emzirirken bırakılmayan bir ilaç olduğu heryerde yazıyor keşke birakmasaydiniz aksatmayin gitmeye çalışın benimde oturduğum yerde yok romatoloji 1 saat yol gidiyorum ben de
enisberkin_annesi Mdogu Evet yeni sayılır daha tam adapte olamadı sanırım ama yine de azaldı atak sıklıkları çok şükür, 15 günde bir atak geçirdiği oluyordu ilaca başlamadan önce şuan yine bir buçuk ay falan olmuyor
enisberkin_annesi ikizannesi2 Çok geçmiş olsun kaç yaşındasınız? Oğlum 26 aylık büyüdükçe azalıyor mu ataklar
ikizannesi2 enisberkin_annesi benim ataklarım çok az ama babam ve amcamın çok sık galiba yaşla alakası yok.. Ben 28 yaşındayım.
Mom262627 enisberkin_annesi cok uzuldum bizimde 1 ay once grip simdi yine grip atesi yok ama herseyden suphelenir olduk
Ezfis Zlg Evet bzmde aftlar ckmisti ama kortizonla dusmedigi icin elendi Allah yavrulari korusun.ameliyat la geçtgni hiç duymadım