Mdogu 26 aylık oğlumda var kolsisin kullanıyoruz ama yine de atakları sık oluyor maalesef, normalde sadece ateş oluyordu dün akşam çok karnı ağrıdı ve çok ağladı kesinlikle susturamadım, karın ağrısı çok mu şiddetli oluyor o sırada ne yapsam iyi gelir acaba ?