Merhaba hanımlar. Bebeğim 11 aylık yaklaşık 1 ay önce genital bölgesinde mantar çıktı kremle falan geçti ama şuan yine cıktı ve her defasında bir yerde çıkıp yayılmaya başlıyo ve artk organinin ucundada kizariklik olusmaya baslayinca tedirgin oldum. Enfeksiyonu ya da alerjisi yok şuan. Hijyeninede dikkat ederim sürekli bezini değiştiririm ama neden oluyo anlamadım çözümü olan var mı?