Deletedmom99886 benim normalde fiilen altınım vardı yani bileziğim. onları bozdurup yatırmak istemedim, çünkü bozup tekrar yapınca baya fark oluyor. şimdi ev aldım oraya verdim ama vermeseydim şubelerde belirli günler fiili altın alıyolar yani bileziği götürüp tarttırıp direk hesabıma geçirebiliyorlardı.
şuan 3000 lira koydum altın yükseldikçe o da yükseliyor tek avantajı güvenlikli olması sonuçta eve hırsız girebilir. beğendiğim noktası makas aralığı diğer bankalar kadar yüksek değil