Kizlar geçen ay ne zman adet gördüm tarihini not edemedim unutmuşum birde oğlum hastaydı salgına yakalanmıştı ishal kusma çok stres yapmıştım ama ne zamn adet gördüğünü hatirlamiyorum dün bir test yaptım testi öğlen yaptım tek çizgi çıktı hep baktım hep tek cizgiydi gece çöpe atacaktım gelen giden görmedin diye bir baktım yanında hafif belirgin bir çizgi daha çıkmış acaba bu pozitif mi hamilemiyim ?