SevdaNurumm Kızlar 5 günlük bebeğimde Sarılık var dedi dr ve sınır 18 miş. Şuan bizim 17 50. Yarın tekrar bakılıcak ve düşmezse ışın tedavisi dedi. Ne yapıcağöızı bilemedik. Durumu yaşayanlar yardımcı olablr mi lütfen🙏🏻
Carpediemm SevdaNurumm bizimde vardı sarılık ama 9lardydı bol bol emzir bide yıka bizimde düşmedi banyosunu yaptrdktan snraki gün gttk doktora düşmüştü yıka bol emzir bide güneş ışığı alan biyerde tut bebegni canım
meltemineLduru SevdaNurumm bol bol emzir canm tedavisi o😊 birde beyaz ışıkta yatırdım ben hep yani sbaha kadar yandi lambamız.
__Balsurat__ SevdaNurumm bizimde 18 di hastanede yattık 1 gece sabah 7 te düşmüştü bol bol sıvı 1 saat arayla meme 1 saat sonra mama verdik eve gelince de su verdim 3 çay kaşığı birdaha yükselmedi
eda_kayaa eda_kayaa ondan sonrasindada bol bol emzirmen lazim zaten sariliktan cocuk uyanmaz senin bi sekilde uyandirip en gec iki saatte bir emzirmen lazim
SevdaNurumm __Balsurat__ suyu duyduk canım ama cok önermiyolar ya cekiniyorum o yüzden. Yarın tekrar gidicez bakalım inşallah düşmüştür 🙏🏻
Rzgrmrv93 SevdaNurumm Benim.oglumds da 3 gunlukken sarilik 17.5 cikti ayriyetten kaninda enfeksiyon vardi sariligi iki gecede normale döndü icinizi ferah tutun gecmis olsun🌸
snmtrhn45 SevdaNurumm bisey olmuyor korkma sen sekerli.su vermistik.biz ama genede 15 e cikmisti mor.isiga tutarlar bir gecede geciyor onu gecirmeyen bebek.yok yani hepsi.oluyor
AselG SevdaNurumm 2 saatte bi 60 cc süt sağım yaparak uyusana zorla yedirerek yendim darısı başınıza inşallah şifa versin rabbim 🤲
AselG SevdaNurumm he birde camın önünde koltuğu açtım güneş vurdu orda uyuttum gece de odanın ışığını açık uyuduk haftalarca 🤲