Cnresr Dün doktora gittim kolik bebek dedi gazı çok varmış ve alerji de olabilir bir haftalık diyet deneyelim dedi deniyorum. Ama bugün birşy farkettim sol göğsüme göre sağ göğsümden daha çok süt geliyor pedin doluluğundab anlıyorum emince yüzüne fışkırıyor çocuk ondan ememediğini düşünmeye başladım alerjik olsa dediğiniz belirtiler olur ama onlar yok bir kerelik sümüksü kaka haricin de herşey normal. Sanırım bebeğim sinirli bebek süte yetişemediği için ağladığını düşünüyorum. Burun temizliğini tam yapamıyorum galiba hırıltılı hep öneriniz varsa uygulamak isterim.