momof2child Doktor doktor gezmekden ve her doktorun sapasaglam bebek demesinden fakat yurumemesinden gozume uyku girmiyordu.Fakat cok sukur bugun yurudu The end diyorum😹
Gonci momof2child benim oğlumda ekim 8de 15 aylık olucak. Tutunarak yürüyor elinden tutunca hızlı hızlı adımlıyor yürüyor. Ayakta kendi basına duruyor gel deyince korkuyor bir adım atıyor sonra hop kucagıma atlıyor sizinde mi böyleydi 😍 inşallah bizimkide yürür artık
Synmannesi momof2child 15 aya bir gün kala yürüdü 3 cü günümüz Artık koşuyor nerdeyse bende yürümez diyordum 😇😇😇
momof2child Solocann bi anda oldu valla babam geldi ve yurutdu 🥴su ana kadar hic ben ugrasmadim hamileyim diye halim mecalim yoktu valla)darisi size INSALLAH
Tuba Solocann ciddi misin😳 doktorunuz ne diyor her şey yolunda mı? Yürüme arkadaşı ile falan yürüyor mu?
Solocann Tuba doktorumuz bütün tektikkeri yaptı hiçbir sorun yok biraz hantal birde genetik ailede bütün çocuklar 4 yaşında yürümüş
1Nisa1merve Adim mi atiyo düşmeden yürüyor mu. Maşallah gözünüz aydın. Benm kizimda 15aylk olacak adım atması başladı ama cesareti gitti galiba korkuyo
momof2child Gonci evet ya tutunaral heryere gidiyordu elnde tutdgmda kosuyordu amma yurmeye cesaret yokdu
Tuba Solocann oo maşallah hiç duymadım daha önce böyle. Ama tüm tetkikleri yapmanız iyi olmuş en azından içiniz rahat eder😇