Oğlum 3 gündür hasta okula başlayan abisinden sonra ben ve minik oğlum da ağır grip atlatıyoruz doktora gittik verdiklerini kullanmaya başladık perşembe tekrar kontrole gidicez. Ama hiç beslenmemeye başladı mama+meme ikisinide istemiyor sütüm zaten azaldı biberon 50cc zor içiriyorum bırakıyo itiyo mememi de ısırıyor acaba dişten mi yoksa öksürdüğü balgamı olduğu için mi
doltor dişlerde zorluyor hastalıkla bir denk gelmiş dedi baktığında ısırınca acaba olablir mi sizce?