Kızlar daha önce post açmıştım ve hala pişik ili gün düzeliyor yine aynı bez değiştirdik geçmedi her türlü kremi kullandım geçmedi enfeksiyon yok idrarda kanda bezi düzenli bi şekilde değiştiriliyor alerjisi de yok neden geçmez bu lanet olası pişik kanıyor resmen içim gidiyor hastaneye götürüyoruz aynı kremi verip verip yolluyor diyorum geçirmedi bu diye en etkilisini verdik diyorlar şuan sudocrem kullanıyoruz o bi nebze de olsa iyi geliyor ne yapmam lazım geçmesi için lütfen bi aklın verin çok çaresiz kaldım