Tugbaa_44 Merhaba anneler Ankara şehir hastanesi nde bebeğin ilk göz kontrolü u yapan var mı.benehim kırkı cikicam yarın göz kontrolü var herkes çok kötü yapıyorlar bebeği diyo canını çok acitiyorkar mis doğru mu
Tkerman Tugbaa_44 prematüre bebekler için olan rop muayenesi mi yaptırcaksınız benm bebeğim rop muayenesi olmuştu canını yakıyor evet ama onların iyiliği için malesef katlanmak gerekiyor :(
Gktrkgkc2021 Tugbaa_44 siz konuyu acali baya olmuş ama benim kızımda 38 günlük sanırım 1 aydan sonra yenidogan bakmiyormuş hangi bölüme randevu aldiniz hastaneyi arıyorum surekli biyere yonlendirdiler bilgi alamadim
Aysee21 Tugbaa_44 bende gidicem oğlum 3 aylık arkadaşım da yaptırdı sadece solüsyon sikmislar o da 1 aylıkken gitmisti doktor çok erken getirmissin su an bişey çıkmaz görmediği için demiş bence sizinde erken daha bişey secemiyolar bence biraz daha bekleyin
Tugbaa_44 Gktrkgkc2021 ben bebeğim on günlükken muanesi için gittim.yeni doğan bölümünde randevu aldım kırk gunlukken de görürdüm bir ay. Sonrası için verdi ranvvu.yeni doğan bölümüne gidip kendiniz almalısınız yoksa telefondan vermiyorlar.ben kırk gunlukkende yeni doğan bölümüne gittim.ordan aldım hep