mkozen sezeryan dogumdan 1 ay sonra 4-4 gun kadar korse taktim hic cikartmayasiya bir banyodan banyoya cikartiyordum sonra cok tutunca dikislerime baski yaptigini hissedip cikartip bidaha takmadim az bi gobegim var yine ara ara taksam fayda edermi diye dusunuyorum 1 yil oldu cunku 😃