Kızımda bir aydır geçmeyen pişik var popo kısmının üst taraflarında denemediğim krem kalmadı 2 kere çocuk doktoruna gittik. Simdi tekrar randevu alacağım cildiyeye mi gitmem lazım yoksa çocuk doktorunun yönlendirmesiyle alerji doktoruna mı( bu bölüme direk randevu alınmıyor) ama ozel hastaneden bakabilirim. Birde sebepleri ne olabilir tecrübeli annelerimizin fikirlerine ihtiyacım var 😔