Elif1010 lidyahsn Ankara dün gece açtım vallahi kuru bir soğuk var 😪 30 da yanıyor çok ılık gece 24 derece oluyor en azından ev
irva lidyahsn Akşamları soğuk oluyor.Gündüz hava iyi olduğu için kapatıyorum bende.Ama akşam buzhane yakıyorum mecbur.