Medicana Eda yörgüç. Çok ilgili bi doktor. Normalde hastanede 5 dk ne olduğunu anlamadan muayene ediyor doktoralar dünya para alıp Eda hanımda öyle zannettim ama değilmiş. Kızımın 9 aylım kontrolünde ona başladık çok pişmanım daha önceden gitmediğim için.