Teemo07 Diclenur_00 keşke fotoğrafları gösterebilsem de içiniz rahat etse ama çocuğumun çükübüküsü de ortalıkta gezmesin 😁🤗 şaka bir yana Hafta hafta çekmiştim doktora göstermek için. Merak etmeyin çok çabuk atlatır. En güzel bu zamanlar emin olun. Ama tabi klipsli ve dikişli, lazerli hepsi farklı olabilir. Siz nasıl düşünüyorsunuz.
Teemo07 Diclenur_00 lazeri önermediklerini duydum. Klipsliden memnun kaldım. Dikişli de arkadaşlar yaptırdı. Onlarda memnundu. İkisininde iyileşme süreci aynı. Dikişli kaç dk sürüyor bilmiyorum ama klipsli 3 dk. Öncesinde soğutucu sprey sıkıp iğne yaptılar uyuşması için yarım saat bekledik sonra da işlemi yaptılar.
Diclenur_00 Teemo07 bende klipsli yaptirayim ozaman ikiside ayniysa ay korkuyorum lokal anestezi klipslidede oluyor dimi canı cok yanmiyor
Alpbeybi Diclenur_00 cuma günü 3,5 aylıkken oldu, hiç bişey olmamış gibiydi. Hiç hissetmedi, hiç ağlamadı. Geçti gitti bile
KaganinAnnesi26 Diclenur_00 2 aylıkken yaptırdım ilk gün ağladı ilk çiş yaptığında bida aglamadi hatta uzun uzun uyudu hayatında en uzun uyuduğu gündü
Teemo07 Diclenur_00 aynen oluyor, mecbur uyuşacak. Şöyle düşün daha büyük olsa daha çok farkında olacak ve canı yanacak,korkacak. Bunu hatırlamayacak bile. Kardeşim 12 yaşında olmuştu, düşünsene herşeyin farkındasın. Korkutucu valla😳
Buketkucuk Diclenur_00 ben kız bebek annesiyim ama oğlum olsaydı ya doğduğu gibi ya da kısa bir süre sonra sünnet olsun istiyordum, ne kadar erken o kadar iyi bence büyüdükçe zorlaşır🥺
BATURALisMOM Diclenur_00 2 aylıkken yaptirdik simdiki aklim olsa doğar dogmaz hastanede yaptirirdim o kadar kolay geciyorki ne o ne ben bisey anlamadik.