Merhaba sevgili anneler 6.ay aşımız için sağlık ocağında rutin boy kilo ölçtürdük,kızım 1 ayda 1 kilo almış 8600 kilosu,ancak boyu hiç uzamamış 66 cm de kalmış,hemşire biraz tuhaf karşıladı ben de şaşırdım açıkçası bu durum olağan mı bilmiyorum olabiliyor mu bu aylarda boy uzamaması