Anneler bugün 4 ay kontrolüne gittik, kızımın kilosu 6 kg 900 gram ,boyu 63cm çıktı, önceden tanıdığım anneler erken ek gıdaya geç sonra zorlanırsın dediler, hemşire de 6.ayda geç yoksa bebeğin bağırsak florası bozulabilir dedi,siz nasıl yaptınız anneler bide bebeğimin sizce kg ve boyu normal mi