Merhaba sevgili anneler
oğlum 8 aylık Demir damlası veriyorum ama veremiyorum 🙄 sevmiyor tükürerek etrafa saçarak birkaç damla yutuyosa iyi yani. Bir de bu ilacın önlükteki lekesini ne kullandıysam çıkaramadım. Hadi önlük neyse de kıyafetine damladığı zaman çok can sıkıcı oluyor. Çözümü olan var mı?