Kızım tam bir hayvan aşığı çok sever özellikle kedilere bayılır . Bugün de dışarı çıktık kedi varmış kızım sevdi . Kedi de önce sevdirdi kendini . Sonra bir anda saldırdı kızıma kedi de sokak kedisi. Tam yüzüne hemde. Toplam gördüğüm kadarıyla 5 yerini tırmalamış yüzünde . Tırmaladığı yerler kızarmış ve kabarmış şişmiş. Hemen tentürdiyot sürdüm. Soğuk suyla yıkadım az önce de . İnternete baktım ilk yardım sonrası Kabarma ve kızarıklık geçmezse hayvanın hastalık taşıdığına işaret edermiş . Eşim evde değil şu an 22.30 gibi anca gelecek . Eğer o zamana kadar geçmezse hastaneye götürcem. Acaba hastaneye götürmem şart mı ki Kızlar bu durumu yaşayan var mı hani hastaneye götürmeyip bir şey olmadan geçer mi ki . Yanlış anlaşılmasın asla hastaneye götürmekten kaçmıyorum asla sadece kızım çok korkuyor. Napcam bilemedim kızlar bir şey olur mu ya bana akıl verin