Canimbebegim Merhaba. Ben de anne olmak istiyorum 1 senelik evliyim. Bir sorum olacaktı. Normalde test yaptığım zaman eğer negatifse tek çizgi olurdu. Ama ikidir sonradan silik ikinci çizgi çıkıyor. Başına gelen var mı acaba
Utkucan Canimbebegim ne kadar süre sonra çıkıyor 15 dakika falan geçince çıkıyorsa hamile değilsin ama ikinci çizgi silikte olsa hemen çıkıyorsa hamilesin
2prematureannesi Canimbebegim çok erken olduğu için 10 15 gün bekleyin kan testi yaptır o zaman net sonuç alırsın
denizkizi_ Canimbebegim bende de öyle çıkmıştı daha çok çok küçük gidip bi tahlil verin sonuç alırsınız
Canimbebegim SelimeliS sonradan çıkıyormus önceden böyle olmuyormuş ama hani hep yaparmış tek çizgi olurmuş bu sonradan iki kere yaptı ikiside aynı sonradan ikinci çizgi beliriyor
SelimeliS Canimbebegim valla bugun benim başıma da ayni sey geldi adetim 2 gün gecikti test yaptim baktim negatif koydum kenara atmayi unutmusum sonra bi kac saat sonra baktim silik ikinci cizgi var bu cizgi kuruma cizgisi olabiliyor ama bu sekilde olup hamile olanlarda varmis yarin farkli bi marka alip tekrar denicem sizde farkli bi marka alin bide oyle deneyin bence olmadi kan verirsiniz
denizkizi_ SelimeliS hayır bir kaç dk sonra hemen belli oldu silik bir çizgiydi daha sonra hemen tahlile gitmiştim yeniydi 😃
sademinannesi Canimbebegim valla ben test yaptım çizgi falan çıkmadı atmadım testi duruyordu bir kaç saat sonra baktığımda silik çizgi çıkmıştı hamileydim ve şimdi kızım 4 aylık 🥰 darısı size inşallah
SelimeliS Canimbebegim eczanede baska marka yoktu aynisindan almak zorunda kaldim ayni sekilde cok sonra silik cizgi cikti bi kac gun daha bekleyip tekrar yapicam hala adet olmadim 🥴
elifAelay27 Canimbebegim benim de öyle oldu test yaptım tek çizgi sandım ama gene testi atmadım ikinci test varla yok arasındaydı 1 hafta sonra yeniden yaptım tam net bir şekilde öğrendim 😊