biranne1 ilk ay kontrolün nerdeyse doğum kilosuyla aynı çıktı ikinci ayda gene cok azdı kilo alımı doktor ucuncuc ayda böyle olursa mamaya başlayalım.demisti fakat eve geldik çok agliyodu sonra bari sagayim son çare biberonla vereyim dedim ve on damla sütüm çıktı meğerse sütüm.azmis yetmiyo bu yüzden almamış kilo mecbur mama verdim sit hala az bı gece bide gündüz emziriyorum oda tek gogsum diğer göğsümde hiç yok