Kızlar merhaba
bebegim 1 aylık hem süt hem mama devem ediyoruz bugun kaka tahşılıyaptırdık ve sütün icindeki maddeye alerjisi oldugunu ögrendik kıvranması karın agrısı gaz cıkartırken zorlanması kakasını yapamamasının sebebı buymus damla verdi
Relactaz damla her mamaya koyun dedi sizce ne zaman gecer bu durum yaşan var mı ? Alerjı en yüksegi 4 ken bebegımın 2 cıktı