mom5445 merhaba benim evlatta 5,5 aylık 3 aya kadar anne sütü içti sonrasında anne sütğ reddi yaptı ve anne sütünü emmedi haliyle mamaya başladık ve sürekli kustu hatta 4. Ayının sonunda her mama yediğinde minimum 30 cc yada 60 cc ye kadar kustu mamamız aptamildi 5. Ay doktor kontrolünde doktorumumuza takip ederek durumu anlattık ve kontrol etti reflüsünün olduğunu söyledi ve bize aptamilin APTAMİL AR mamasını önerdi reflüsü olan bebekler için özel üretilen mama imiş. Ek gıdaya da başladık yavaşça kusmak bizim için tarihe karıştı çok şükür bazen çok nadir şekilde mama sonrası hemen kaldırdığımızda yada kucağımıza aldığımızda kusabiliyor onun haricinde çok şükür. Reflü bazen bazı çocuklara kilo kaybı yaptırabilşyor reflü kendini sürekli kusma olduğu zaman da belli ediyor. En önemli tespitte etken olan şey bebeğin kusması yine de doktor kontrolü en doğru karar oluyor. Sevgiler