ikiKudurukAnnesi şu an 13.5 aylık hiçbir şey yemiyor 🤦🏻♀️ Normalde sabah yumurta, pekmez, ceviz, fındık, badem, salatalık, bal, kaymak filan yerdi. Süt içerdi. Öğlene doğru meyve yerdi. Öğlen sebze yemeği, yoğurt yerdi. Akşama doğru 5 çayı gibi bebek keki, poğaça, meyve atıştırırdı. Akşam da balık, köfte, tavuktan birini yerdi. Yatmadan da mama içerdi 🥺 Şimdi hepsini zar zor yiyor. Geçici diyorlar beklemedeyim