Gamzetsn Herkese iyi akşamlar kızlar 👧 kızım 3 ay 22 günlük 4 buçuk aylık olunca ek gıdaya başlamayı düşünüyorum ilk etapta ne vermem gerekli ?
Berentelli Gamzetsn bana doktorumuz bi çay kaşığı verebilirsin pekde gerek yok dedi meyvelerden dedi 5 aylık olucaz daha erken sizin için
Nstyky Ben 4.5 aylıkken annem bana elma püresi veriyormuş. Peki neden 6 ay değil de 4.5 ayda başlamayı düşünüyorsunuz?