Gulsen96 Kizlar merhaba 17 aylik bir oglum var.cocuk dusunuyoruz 3 ay once asi oldum.en az 6 ay gecmesi gerekiyor diyorlar
VERA19 Gulsen96 Arkadaşım Aşıdan sonra hemen sonra hamile kaldı hiçbir sıkıntı yaşamadı.Şuanda 17 haftalık,sağlıklı ilerliyor gebeliği.Yine de doktorunuza danışabilirsiniz içinizin rahat etmesi için🤷🏻♀️
Gulsen96 VERA19 doktoruma sordum 6 ay gecmesi gerek.ama bende asidan hemen sonra hamile kalanlari biliyorum kendi cevremden ama henuz dogum yapmadilar.Arkadasinizda sag salim kucagina alsin bebegini InsAllah