Merhaba kizlar,
oglum 10.5 aylik. Kakasi geldiginde odasina gidiyor(yuruyor,8.5 ayindan beri) bezine yapiyor oyle yanimiza geliyor. Oyun oynasak bile kalkip gidiyor. Fakat kaka diyemiyor. Tualet egitimi icin henuz erken fakat ilk asamasi utanmasi saklanmasi diye biliyorum. Nasil ilerleniyor acaba tecrubeli anneler paylasir misiniz?