Annelik30 Emzirirken bu çayı ve kahveyi kullanan var mı ? Emzirirken 3 . Ayda kullanılabiliyormuş zayıflayanlar varsa bilgi verebilir mi ?
Annelik30 minigimmm_15 valla 2 bucuk ay oldu dogum yapalı hala göbeğim duruyp 6 kilo fazlam var giyindiğim hiç bişey yakışmıyor sütüm de az aslında öyle tatlı niyetine emiyor mama gidiyoruz daha cok ama inşallah tamamen kesmez baya arastırdım bunu sordum da siteye 3. Aydan itibaren kullanabilirsiniz dedi ama bilemiyorum yine de baya merak ediyorum iştah kesiyomuş aslında öyle de olunca yemezsem bu sefer hiç süt olmaz diyorum bi yandan kendimi düşünüyorum bi yandan bebeğimi düşünüyorum allak bullak oluyo insan ya
PamirVefa Aynen insan bu dönemde bunalıma giriyor ama bu tür çaylar yüzünden kalbi duranlar var bence hormonlarının farklı çalışıyorken bu tür gıdalar içmek sakıncalı bebeği de ileriki dönemde etkileyebilir sütümüzü içiyorlar çünkü