Çok yanlış tamam da anneler bebeği zorla uyuyacaksın diye uyuyamıyorsun. Benim bebeğim 10 aylık doğduğundan beri en erken yatrıgı gece 2dir,öğlen 12 1de uyanıyor. Erken kalırsam erken yatırsam da değiştiremedim, nasıl isterse öyle yapıyor. Sözüm size değil ama etrafımda da çok geç yarıyor çççkkkk olmaz, gelişmez erken yatır çocuğu diyenlere acayip sinir oluyorum, bilerek yapıyormuşum gibi 🤦♀️