NaimeYilmaz [bilinmeyen] ben o kıloda 3 numaraya gecmıstm iz yapıyorsa zaten kullabmayn pısık olur bacak kenarları 🙏
Eag Ecocan ben öyle yapıyorum. Atıyorum 3 numara 50 kilo son diyosa ben 48ken 4'e geçiyorum. Ayda yılda bir sızdırdığı oluyor ama çok çok nadir. Pek sorun yaşamıyorum yani. Saçma bir örnek oldu ama kaç beden kaç kiloydu hatırlayamadım napayım😁
BeyhanDicle [bilinmeyen] bende premium care kullanıyordum şimdi miniesi kullanıyorum çok memnunum hem ince sızdırma vs yapmıyor hemde fiyatı uygun bir deneyin derim.
Yeliz Mrvebgra ilk gündem beri prima premium care kullanıyorum çişi sızdırma hiç yapmadı. Kakayı çok fazla yapınca sızdırıyor. Acaba gevşek bağlıyor olabilir misiniz?
zisaneysam Mrvebgra kızım 2 buçuk aylık bugüne kadar yoktu bu sorun şu son aldığım pakette sürekli kaka çiş dışa çıkıyor sırtına çıkıyor günde üç kez kıyafet değiştiriyorum aynı bez aynı numara ama neden böyle?