Kızlar merhaba tecrubelerinize ihtiyacım var lütfen bilgi verin .
Bebegim 26 günlük dun gece çok gazı vardi uyuyamadı sürekli gaz çıkarıyordu. Bende öğlen 12 gibi rezene verdim bi cay kaşığı rahatlasın diye . Daha sonra emdi ve tam 4 kez kustu. Bi şekilde uyuttum uyandığında belki sütüm yaşamamıştır diye mama verdim ve yatırdım yattığı yere yediği mamayida çıkarmış. Kesikli bi kusma değil de sıvı bisekilde sindiremeyen kusuyor . Ne yediyse çıkarıyor. Neden oldu acaba ne yapmam lazım bilgi verir misiniz tecrübeli olan anneler. Korkuyorum :(