Kızlar iki aylık bebeğim 3 gecedir sürekli ağlıyor. Normalde ağlamayı bilmeyen bı bebekti hiç sesini bile duymadık doğru dürüst. Ama 3 gündür saat 9 gibi başlıyor gece yarısına kadar sürekli ağlıyor huzursuz emmek istemiyor. Yarında 2 ay aşimiz var korkuyorum iyice kötü olacak diye