Bugün tam iki buçuk aylık oldu bebeğim. Dün akşamdan beri gülen aguyalan o mutlu bebek gitti, Sessiz keyifsiz bir bebek oldu. Hasta değil görünürde hiç bir sıktıntısı yok ama anlayamıyorum derdini neler yapıyorum gülmüyor gülemiyor sanki 🥺 neden olur acaba fikri olan var mı arkadaşlar?