Eda19- tabiki, her zaman mesajlara telefonlara cevap verir. Gece 11-12de de aradığımı bilirim. Hatta şehir dışında kızım hastalandığında hastaneye yatırmıştık 3 günlüğüne, verilen tüm ilaçları arayıp kendisine sordum bu ilaçlar veriliyor sıkıntı olur mu kızım için diye. Geri çevirdiği, ulaşamadığım hiç olmadı kendisine.