Sedanindenizi Alparslanbebek_1 Fasulyeyi aksamdan isla. Once bir suyla hasla bir tasim kaynat gaz ciksin . Sonra sogan , salca kavur fasulyeyi ekle o sekilse temiz su ekle pisir gaz kalmaz afiyet olsun
Asyaamm 3MelekAnnesi3 kimyon çayını nasıl yapıyorsunuz acaba bu yemeklere kullandığımız toz kimyonla mı yapıyorsunuz?
Narebebek Alparslanbebek_1 Ben kızım 6 aylık olana kadar nohut fasulye bulgur kısaca gaz yapıcak birşey yemedim ama çok canınız istiyorsa bol kimyon atıp biraz yiyin
3MelekAnnesi3 nesee gazlı bir bebekse bende korkarım ama oglum öyle asırı gaz sancısı olan bebek degil o yüzden tüketiyorum onuda o gün asırı rahatsız etmiyor ederse dedigim gibi kimyonlu su içiyorum
3MelekAnnesi3 nesee Allah yardımcın olsun canım siz yine bol kimyon tüketin dogal ilaç resmen fayda ediyor
Meralorhan Alparslanbebek_1 bence kimyon atıp yiyebilirsiniz bişey olmaz hem bebeğiniz gazını rahat çıkarıyomuş bence bişey olmaz